s

.

د دنیا نړیوالې ګروپ کمپنۍ تاریخ

       د دنیا انټرناټیوانس ګروپ په ۲۰۰۵ کال کې په افغانستان کې د پاکولو د محصولاتو د تولید په موخه د افغان او نړیوالو کارپوهانو د یوې ډلې په همکارۍ او هڅو جوړ شو.

له هغه وخت راهیسې دغه شرکت په دوامداره توګه وده کړې او نن ورځ د متعهدو بشری منابعو په کارولو ، په صنعت کې نوښت ، د مصرف کوونکو حقونو ته پاملرنه او اخلاقی مسلکی سوداګرۍ سره ، د افغانستان په اقتصاد کې د لوړ کیفیت او تازه تولید په برخه کې یو مخکښ ، نوښتګر او پیاوړی شرکت ګڼل کیږی او په افغانستان کې د پاکولو په صنعت کې یو له سترو شرکتونو څخه ګڼل کیږی.


ونډه وال ، ذیدخله برخه وال او څارونکی .


        د دنیا نړیوال ګروپ شرکت ټول تولیدات د ایران د پاکشو صنعتی ګروپ تر څارنې او جواز لاندې په افغانستان بازار کې تولید او وړاندې کیږی. د پکشو صنعتی ګروپ په ګلرنګ صنعتی ګروپ کې د ونډه لرونکی په توګه په افغانستان کې د دنیا نړیوال ګروپ شرکت عمومی مدیریت اداره ، تنظیم او اداره کوی. ګروپ صنعتی پاکشو در سال ۱۹۷۲ با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای حاج محمد کریم فضلی و به کمک تلاش های شبانه روزی وی و یک ګروه از مهندسان و متخصصین ایرانی تاسیس شد. ګروپ صنعتی پاکشو با بهره ګیری از دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشرو و نوآور در صنعت شوینده ایران محسوب می شود و می توان آن را یکی از بزرګترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه مواد شوینده ، بهداشتی و آرایشی دانست .

تولیدات این شرکت تحت نام های ګلرنګ ، آو ، سافت لن ، مریدنت و هوم پلاس در بازار ایران و در میان مصرف کنندګان ایرانی جایګاه ویژه ای دارند و در عین حال وارد بازار سایر کشورهای جهان شده اند .

د پاکشو صنعتی ګروپ د تولید کیفیت د مصرف کوونکو د رضایت معادل تعریفوی او هغه د خپل بریالیتوب کیلی ګڼی.

.

د ارزښت اصول


     د دنیا نړیوال ګروپ کمپنۍ هڅه کوی چې د خپلو تولیداتو ذاتی ارزښتونه مصرفوونکو ته وړاندې کړی ترڅو د کیفیت لرونکو محصولاتو په تولید او عرضه کولو سره د هغوی د ژوند کیفیت ښه کړی او همدا هدف مصرفوونکی دې ته اړ کړی چې د محصولاتو په بازار موندنه او خرڅلاو کې موږ ته لارښوونه وکړی.

د دغو ارزښتونو څخه تر ټولو مهم دا دی:


د پټې غوښتنې روزنه:


      د بازار څیړنې او د مصرف کوونکو د سلوک مطالعه کولو سره ، موږ توانیدلی یو چې د خلکو غوښتنې په سمه توګه وپیژنو ، د اعلاناتو او معلوماتو وسایلو په مرسته موجوده بازارونه وده وکړو ترڅو زموږ تولیدات زیات عرضه کړو ، او د نویو محصولاتو په جوړولو سره نوی بازارونه جوړ کړو. دا د کلونو په اوږدو کې څو ځله تکرار شوی دی چې د نویو تولیداتو د جوړولو لپاره د غوښتنې د پیژندنې او پالنې میتودونه په دې ټولګه کې نهادینه شوی دی.


د بریالیو برنامو جوړول:


      د برند او وړ نومونو جوړول او د هغوی لپاره یو مناسب مقام پیدا کول د دنیا انټرنیشنل ګروپ کمپنۍ بله وړتیا او وړتیا ده ، چې په دې وروستیو کلونو کې یې په بریالیتوب سره د برتانوی نومونو لکه وطن مارکیټ ، مینیمم مارکیټ ، ګلرنګ ، نیلو ، اوه ، سوفټ لین ، هوم پلس ، مریدانت ، ایس پی آی ایف ، لیما او اترا جوړ کړی دی. دا نومونه اوس د عامو خلکو په ذهنونو کې خپل مناسب ځای موندلی او د تمه څخه یې د بازار ډیره لوړه ونډه ترلاسه کړې ده.


صحیح او پر وخت ویش:


     د ټولنې د خلکو ویش د جمعیت او روانی اجزاوو له پلوه او د ښاری جغرافیې او پرچون وضعیت د راټولولو او راټولولو له لارې په دې اړوند موندنو رامنځته کول د دنیا نړیوال ګروپ شرکت له نورو ارزښتونو څخه دی چې د توزیع د دقیق سیستم په جوړولو سره د هر توکی اصلی غوښتونکو ته په اسانۍ سره لاسرسی پیدا کیږی.


د بازار رهبری:


     د دنیا نړیوالې ګروپ کمپنۍ توانیدلی چې د محصولاتو په سم او وخت ویشلو ، د بریالیو سوداګریزو نومونو په جوړولو او د تولیداتو د کیفیت ترڅنګ د تقاضا د پالنې میتودونو په کارولو سره د افغانستان په بازار کې مخکښ شی.


د خلکو باور:


     هغه تولیدات چې وړاندې شوی دی د عامو خلکو په ذهنونو کې د باور وړ بنسټ لری. (په څیړنه کې، د زعفران او اې وی، او سوفټلان نومونه د مصرف کوونکو په ذهنونو کې یوه لویه برخه لری.)